jessica98.reismee.nl

Hike the Hollywood Sign

Hi allemaal,

Daar ben ik weer vanuit het zonnige Amerika.

Voor vandaag gingen we (Tessa, Sara, Henrieke en ik) het Hollywood sign beklimmen met school. De school organiseert ook activiteiten waarvoor je je kunt inschrijven en dit hadden wij gedaan voor vandaag. We moesten om 10 uur verzamelen om met busjes naar het begin te gaan van de hike. S’ochtends was ik al vroeg wakker en moest nog drinken en eten halen voor de hike. Samen met Sara ben ik rond 9 uur eerst naar de supermarkt gegaan naast school en toen hebben we gewacht op school. Daar werd voor dat we weg gingen gecontroleerd hoeveel water iedereen mee had omdat het rond de 35 graden was in de brandende zon.

Rond 10 uur gingen we in grote busjes (voor 11 personen) naar de beginplek van de hike. De rit duurde ongeveer een uurtje omdat er veel verkeer op de weg was. Aangekomen bij de beginplek kregen we een korte uitleg wat we gingen doen, eigenlijk wist iedereen dit al wel. Dus daarna gingen we beginnen aan de hike. Eerst moest ik erg oppassen met m’n enkel omdat ik daar s’ochtends weer opeens last van had. Gelukkig had ik hem ingetaped dus na een half uur ging het wel weer beter. We hadden onderweg steeds korte stops en dan konden we even bij komen en natuurlijk genieten van het mooie uitzicht.

Na ongeveer een uurtje lopen kwamen we aan na de eerste hike. We gingen namelijk twee hike’s doen. Eentje waarbij we boven het Hollywood sign uitkwamen en de andere eronder. Boven aangekomen boven het Hollywood sign hebben we wat geluncht en foto’s gemaakt. Na ongeveer een half uur gingen we weer naar beneden lopen en gingen we de tweede hike doen. Deze was iets korter dan de eerste. Aangekomen bij de tweede plek hebben we weer foto’s gemaakt en natuurlijk genoten van het uitzicht. Na ongeveer een kwartier hebben we nog gezamenlijk een groepsfoto gemaakt bij het Hollywood sign en zijn we weer rustig naar beneden gelopen.

Het was echt leuk om het Hollywood sign met eigen ogen te zien, normaal zie je die op tv of internet. Beneden aangekomen stonden de busjes weer klaar en gingen we weer terug. Na een uurtje waren we weer terug op school. Op donderdag heb ik normaal altijd 4 lessen in de middag. Vandaag zou ik ze eerst alle 4 missen maar we zijn toch maar naar de laatste les nog gegaan. Daar hebben we kort besproken wat we de afgelopen dagen hebben gedaan en hebben daarna nog een spel met de hele klas gespeeld. Gelukkig mochten we iets eerder weg van onze leraar dus dat scheelde weer ;).

Na de les ben ik naar huis gegaan op de fiets en heb daar samen met mijn hostmoeder een hotdog en salade gegeten. Vanavond hopelijk weer een keer op tijd slapen en dan morgenochtend weer een kort ochtendje school.

Bij de foto’s kunnen jullie ook foto’s van vandaag vinden.

Xx Jessica

Reacties

Reacties

Papa en mama

Knap hoog !
Gaat het nu weer met jou enkel ?
Geniet er van de tijd gaat snel.
Groeten van papa en mama en de rest

Jeltje

Leuk hoor om je belevenissen te lezen!
Blijven we op de hoogte!
Fijne tijd nog!
Alleen maar genieten en veel foto's maken, kan nu nog!
Groeten vanaf de Voart!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!