jessica98.reismee.nl

Graduation

Hi,

Vandaag was het mijn laatste dagje school, dus dat betekend de Graduation. Ik had maar twee uurtjes les dus het was een erg kort ochtendje school. In de lessen van vrijdag doen we niet zo veel. We hebben een beetje alles herhaald en hebben daarna spelletjes gedaan met de woorden die ze voor maandag moeten leren. In de laatste les kregen we dan ook onze certificaten, en ik kan zeggen dat ik het gehaald heb. Met de klas hebben we nog wat groepsfotos gemaakt en toen was het tijd om van iedereen afscheid te nemen. Ik had niet het gevoel dat het mijn laatste dag school was dus vond het niet echt moeilijk.

Smiddags gingen we nog naar het strand met z'n drieën, dus hadden we afgesproken in de lounge. Daar hebben we afscheid genomen van de activiteiten begeleiders en van de school. We gingen eerst nog even naar de supermarkt om nog even lekker broodjes te halen en alvast eten voor in het vliegtuig en zijn we naar het strand gelopen. Eerst zouden we naar el matador beach gaan maar dat was 1 1/2 rijden en daar hadden we allemaal niet zo veel zin in dus hadden maar besloten om smiddags op het strand van Redondo te gaan liggen.

De golven waren niet hoog dus ben ik ook nog voor de laatste keer met Tessa in het water gegaan. Het is zo raar want nu gaan we bij alles denken; "Oh dit is de laatste keer'. Samen met Tessa heb ik nog veel foto's gemaakt en toen zijn we weer terug gelopen naar onze spullen en Sara. Na de laatste 5 uurtjes op het strand heb ik samen met Sara, Tessa en Susi wat gegeten bij Good Stuffs. Dit zit recht tegen over de school dus hadden daar al meerdere keren gegeten, we wisten datze daar lekker eten hadden.

Na het eten zijn we nog met z'n vierennaar Venice Beach gegaan om de zonsondergang daarzien. Daar heb ik nog een lekkere warme sweater gekocht en toen zijn we weer terug gegaan naar huis. Helaas moesten we al gelijk eerst afscheid nemenvan Sara want die werdeerst weg gebracht.En toen was het mijnbeurt omafscheid te nemen van Tessa en Susi. Gelukkig weet ikvan Sara enTessadat ik ze makkleijk weer kan opzoeken, en datga ik zeker doen.

Savonds heb ik de laatstespulletjes in mijn grote koffer gedaan en toen ben ik lekker gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!