jessica98.reismee.nl

Jetlag 1.0

Hi,

Daar ben ik dan weer na een erg kort nachtje slapen van 3 uur. We zitten hier gelukkig in een erg mooi hotel maar achten kost meer energie dan we gedacht hadden maar we maken er nog een leuke en gezellige vlucht van. Vanochtend hebben we lekker samenontbeten en even een frisse douche genomen.

Zo na de lunch is het poging twee om te gaan boarden. Als alle testen goed gaan vanmiddag, dan vlieg ik om 17:30 hier weg en kom ik maandag middag om 12:45 aan op Schiphol. Helaas is bijna iedereen aan het werk dus staat mama me op te wachten op Schiphol.

Ik ga nog even lekker genieten van het weer en dan ga ik naar LAX toe!! Zie iedereen hopelijk snel in Nederland!

Xx Jessica

Reacties

Reacties

anne

Hi Jessica,

Ik plaats deze reactie omdat jij actief een reisblog bijhoudt en reiservaring hebt. Ik doe onderzoek naar mensen die succesvol een reisblog bijhouden. Hopelijk wil je 5 minuten de tijd nemen om via de onderstaande link een vragenlijst in te vullen. Het is snel gedaan en helpt mij enorm. Ook leuk, omdat je inzicht krijgt in je eigen gedrag en motivatie.

Groetjes,

Anne van Oostveen

Link:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_29rn7tp1ga1LwBD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!