jessica98.reismee.nl

Saying Good Bye…

Hi,

Vandaag was het dan zo ver mijn vlucht terug naar huis. S’ochtends lekker rustig aangedaan en de laatste spullen in m’n koffer doen. Onder die tijd had ik al afscheid genomen van de neef. Na het inpakken heb ik samen met mijn hostmoeder mijn koffer gewogen en het was net 22.4 kg. Op de kamer hebben we samen nog gezellig gekletst en onder die tijd kwam de zoon en schoondochter van mijn hostmoeder ook gezellig nog even kletsen.

En toen moest ik ook al helaas afscheid nemen van hun twee. Vrijdag avond had ik al een heel lief cadeautje gekregen van mijn jongste hostzusje, was echt zo lief! Dus dat liet ik ze nog zien. Om 12:55 werd ik opgehaald dus hebben mijn hostmoeder en ik nog verder gekletst omdat ik toch niet meer zo veel kon doen aangezien de korte tijd.

Rond kwart voor 1 had ik al afscheid genomen van mijn hostmoeder omdat ze s’middags nog weg moest. Het liefst bleef ik langer bij ze, ik vond het erg gezellig om de afgelopen maand bij ze te wonen. Om 12:55 kwam de transfer van EF eraan dus was het ook tijd om van mijn hostvader afscheid te nemen. Dit was niet leuk maar ja ik kan niks anders… Toen was het tijd voor de traansfer naar de lucht haven. Eerst gingen we een meisje uit België ophalen vanuit haar gastgezin en later gingen we Melina (ook een Nederlands meisje) ophalen. We vliegen samen naar Amsterdam dus dat was erg handig.

Aangekomen op LAX waren we erg snel door de douane dus dat scheelde erg. Veel mensen zeiden dat er strenge controles zijn in Amerika maar dat valt erg mee. Aangekomen bij de gate was ons vliegtuig nog mooi op tijd waardoor ik samen met Melina nog even een pizza heb gegeten. Omdat we om 15:55 zouden we boarden maar er was opeens een vertraging van 45 minuten. De reden wisten we toen nog niet. Na 45 minuten hadden we nog een uur extra vertraging dus bleven we nog wachten. Na ongeveer 3 uur ktegen we eindelijk te horen dat we niet gingen vliegen i.v.m. een technisch mankement. Dit was een erge domper omdat we klaar waren om naar huis te gaan.

We moesten weer voor naar de douane om te horen als we in hotels kwamen… Enja ze denken dat we niet genoeg avonturen gehad hebben ofzo. Samen bleven we daar wachten voor meer informatie. Na drie kwartier kregen we te horen dat er hotels voor ons geregeld zouden worden en dat we in een lijn moesten gaan staan voor het wachten. Na een half uurtje wachten moesten we onze boarding passen afgeven en werd er een hotel kamer voor ons geregeld.

Eindelijk weer wat goed nieuws… Ze hadden een tweepersoons kamer voor ons viertjes. Misschien een beetje klein maar we hebben iets. Gelukkig is het in een erg mooi hotel: Sheraton Hotel Los Angels. Dus tja dit advontuur was zeker niet verkeerd.

Aangekomen in het hotel gingen we inchecken en naar onze kamer om al onze spullen (dus niets) weg te brengen. Daarna zijn we weer naar beneden gegaan om te gaan eten. Het eten was erg goed, dat waren we wel nodig na zolang wachten. Na het eten gingen we weer naar onze kamer toe en daar kon ik dan ook eindelijk papa en mama inlichten (door het tijdsverschil) dat ik niet zondags ging landen.

Nu ga ik lekker slapen en hopen dat ik morgen wel naar huis kan.

Dikke knuffel!

Jessica

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!