jessica98.reismee.nl

Vlucht 2 en aankomst in Nederland

Poging 2

Vandaag was poging twee om terug te vliegen naar Amsterdam. We hadden nog niks gehoord of gezien dus het was een verrassing of we wel eens zouden vertrekken. Aangekomen op LAX hebben we onze nieuwe boarding passen uitgeprint en konden gelijk naar de douane omdat onze ruimbagage al in het vliegtuig zat. Door de douane waren we zo dus toen konden we weer gezellig wachten. Na 3 á 4 uur wachten konden we eindelijk gaan boarden, dus we wisten toen pas dat we gingen vliegen. Omdat het vliegtuig gisteren een nieuw onderdeel moest hebben en dat toch langer dan gepland duurde konden we niet vliegen en was het vliegtuig dus achter op LAX neer gezet waardoor we eerst een kwartier moesten rijden met de bus.

Tijdens het inchecken voor het boarden kregen we te horen dat er meer dan 100 plaatsen over waren omdat veel mensen de vlucht hebben overgeboekt. Dit was voor ons een groot voordeel omdat we dan konden liggen s’nachts in plaats van zitten. Aangekomen met de bus bij het vliegtuig gingen we dan echt boarden en ik had dus een rij voor me alleen.

In het vliegtuig heb ik niet veel gedaan. Ik probeerde te slapen omdat het een nachtvlucht was maar dat lukt amper door het geluid en de tijd die ik gewend ben. Dus ben ik maar de foto’s van de afgelopen maand gaan sorteren om de tijd toch nuttig op te vullen. Toen was het tijd voor de landing, dan toch eindelijk met beide benen op de grond. We hoefden niet lang te wachten voor de douane dus moesten alleen wachten voordat de koffers kwamen. Op Schiphol stond niet alleen mama maar ook Patricia en Melanie. Samen met iedereen die Ellen op ging halen zijn we met de trein naar Zwolle gegaan, daar overstappen naar de trein van Hoogeveen en toen dus thuis.

Thuis aangekomen had Jennifer al het eten klaar dus om het nog even af te leren aten we patat ;). S’avonds was Emy nog even gebleven en later kwam oma en Gert en Erna nog. Het was echt raar want ik heb geen last van een jetlag.. Dus morgen gezellig weer een dagje werk met Gert in Zwolle!

Ik ga nu lekker slapen en ik hoop dat ik iedereen weer zie!

Xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!