jessica98.reismee.nl

School en Del Amo

Hi,

Na een nachtje weer geslapen te hebben was het al weer donderdag. De dagen vliegen hier echt om en dat is wel erg jammer.

Vandaag was het weer een lange dag school en hoefde ik pas om 1:20 op school te zijn. Dus kon ik weer een poging doen om uit te slapen.. maar helaas is dat weer mislukt. Sochtends heb ik dus lekker rustig aan gedaan en heb ik een begin gemaakt met mijn koffer inpakken. Omdat er meer mee gaat terug naar Nederland moest ik erg letten op de kilo's.

Rond half 11 ben ik gelopende shopping mall 'Del Amo'. Dat is ongveer een half uur lopen dus had ik voor die dag ook m'n beweging weer gehad. Het is wel raar dat ik nu niet meer met de fiets naar school kan omdat ik hem al verkocht had. In de Uber of bus zie je bijna niets van de straten en dat zie je wel als je aan het lopen of aan het fietsen bent. Aangekomen bij de shopping mall heb ik nog wat gekeken in wat winkeltjes en heb daar nog twee jurkjes gekocht. Ik weet niet wat er is gebeurt maar ik begin steeds meer jurkjes te dragen.

Van de shopping mall naar de school is het nog wel een eind dus heb ik een uber genomen. Op school kwam ik erg optijd aan dus daar heb ik in de lounge gezeten voordat mijn les begon.

In de lessen hebben we veel grammatica gedaan en uit het boek opdrachten gemaakt. De dinsdagen en donderdagen vondt ik zelf altijd wel erg vermoeiend omdat ik bijna voor alle lessen een leraar heb.

Na school ben ik samen met Sara, Tessa en Susi naar Del Amo gegaan. Omdat ik vlak bij Del Amo woon was het ook voor mij goedkoper om met hun mee te gaan in een Uber. Daar hebben we nog samen in wat winkels gekeken en toen ben ik naar huis gegaan omdat ik nog een avond bij mijn hostfamily wilde eten. Aangekomen thuis was ik opeens misselijk, ik weet ook nog niet waardoor. Dus heb ik niet avond gegeten maar een klein broodje omdat ik wist dat ik dan de volgende dag nog steeds ziek was. Savonds heb ik niet meer zoveel gedaan.

Nog maar 3 daagjes en dan ben ik al weer terug in Nederland. Times flies!!

Xx Jessica

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!