jessica98.reismee.nl

School and LA Dodgers Game

Hi,

De tijd vliegt hier echt voor bij want over 6 dagen sta ik weer op Nederlandse bodem. Ik wil hier nog niet aan denken omdat het hier gewoon te leuk en gezellig is.

Vanochtend was het weer tijd voor 3 lessen op school. In de eerste les had ik een toets wat gewoonlijk is op maandag. In de tweede les gingen we het hebben over illusie en de hersenen, en inde laatste les wat 'Business English' was gingen we het hebben over de Concorde (vliegtuigmerk). Dus niet echt hele spannende dingen gedaan op school.

S’middags zijn we (Sara, Tessa en ik) eerst naar de supermarkt gegaan omdat we graag pannenkoeken wilde gaan eten. Dus dat hebben we gedaan, toen gingen we naar de residentie van Tessa om daar te gaan eten en even lekker te niksen.

We moesten op tijd eten omdat we s’avonds naar de LA Dodgers Baseball gingen in het Dodgers Stadion. Dus rond 4 uur stonden we al pannenkoeken te eten en daarna gingen we met de Uber naar het stadion.Na ongeveer een uurtje rijden kwamen we aan bij het stadion. Het leek eerst klein maar het was toch best groot.Eigenlijk snapte we eerst niet veel van het spel maar na een kwartiertje wisten we weer hoe het moest doorhet sporten op school.

Een Baseball game heeft 9 rondes, waarvan je niet weet hoelang ze duren. Maar gelukkig viel de tijd wel mee. De 9 rondes duurde denk ik ongeveer 3 ½ uur. En natuurlijk de Dodgers hebben gewonnen met 9 – 4.

Na de wedstrijd zijn we weer met de Uber terug gegaan en toen zat de maandag voor ons er hier al weer op.

Nog een paar daagjes en dan zie ik de meesten al wel weer, maar toch de groetjes uit LA.

Xx Jessica

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!