jessica98.reismee.nl

School and Santa Monica

Hi,

Daar ben ik dan weer na een gezellig dagje school en Santa Monica. Vanochtend kon ik uitslapen omdat ik vanmiddag pas les had. Helaas is dat me niet gelukt dus stond ik voor 7 uur al weer naast m’n bed. Lekker rustig aangedaan met alles. Omdat ik pas om 1:10 moest beginnen had ik erg veel tijd over. Dus ben ik maar begonnen met mijn koffer inpakken omdat er toch wel meer mee terug gaat dan ik had gedacht.

Tijdens de eerste poging had ik veelste weinig ruimte voor alle kleren en spullen. Dus nog maar een poging gedaan om alles anders in de koffer te krijgen. En dat is nu wel redelijk gelukt, op de laatste spulletjes aan.

Na de koffer inpakken was het nog maar 10 uur dus ben ik naar Del Amo gelopen. Dat is een groot winkelcentrum wat ongeveer 20 minuten lopen is van mijn huis. Daar ben ik nog wat winkels binnen gegaan en heb daar twee gestreepte jurkjes gekocht.

Met de Uber ben ik vanuit daar naar school gegaan en daar heb ik een mijn ticket voor de transfer voor zaterdag opgehaald bij de balie van school. Om 12:50 wordt ik zaterdag opgehaald om naar LAX te gaan. Het vertrek komt helaas steeds dichterbij, ik kan het ook nog niet geloven dat ik over 4 dagen weer in Nederland ben. Omdat ik ook vroeg op school was heb ik daar een beetje genikst en gewacht op Tessa en Sara tot die op school waren. Om 1:10 begon mijn eerste les, dat is een spreekklas dus hoefden we niet veel te doen. In de tweede les kregen we onze toets weer terug. Ik had 77% van de toets goed, dus daar was ik erg blij om. In de lessen van dinsdag bij onze eigen docent doen we veel grammatica en dat is een onderdeel wat mij niet zo ligt en wat ik dus ook niet echt leuk vind. Maarja.. niks aan te doen, ik heb deze laatste dinsdag overleefd.

Het voordeel aan de dinsdag is wel dat ik vroeg vrij ben waardoor ik de hele middag en avond nog voor mezelf heb. Samen met Tessa en Sara zijn we eerst met een Uber naar de In-‘n-out geweest om daar de gaan lunchen. Dus we aten patat met een lekker dubbele hamburger. Na het eten zijn we met een Uber verder gegaan naar Santa Monica. Daar zijn we nog wat winkels ingegaan maar in de meeste winkels waren we of daar al geweest of in andere plaatsen, dus gingen we daarna naar het strand en de pier toe om de zonsondergang te zien.

Toen het donker was zijn we nog over de pier gelopen en zijn weer terug gegaan naar de Mainstreet. Daar hebben we nog even rondgelopen omdat de Uber eerst erg duur was en toen zijn we met de Uber naar huis gegaan.

Xx Jessica

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!