jessica98.reismee.nl

School, Melrose, Walk of Fame, Rodeo Dr and Beverly Hills

Hi,

Deze laatste week gaat echt veelste snel... eigenlijk wil ik nog niet naar huis toe. Maar als ik thuis kom staan er ook weer verplichtingen op mij te wachten waar ik ook weer naar uit kijk, het is gewoon erg dubbel. In deze week heb ik nog veel dingen te doen want ik wil natuurlijk nog veel zien van Los Angeles.

Vandaag had ik s’ochtends eerste weer 3 uurtjes les en daarna ben ik samen met Sara en Tessa naar Melrose Avenue gegaan. In die straat hebben ze namelijk mooie muren die ik graag nog wilde zien voordat ik weer terug ga naar Nederland. Toen we de straat inreden met de Uber zagen we voor een winkel fotograven staan en vroegen ons af wat daar te doen was. Dus toen we bij onze bestemming van de Uber waren aangekomen zijn we eerst naar die winkel gelopen. Bij de stoplichten zagen we één fotograaf staan en hadden aan hem gevraagd wat er daar te doen was. Het bleek dat Kim Kardashian in die winkel was dus alle fotograven wachtte totdat ze weer naar buiten kwam. Na ongeveer 5 minuten kwam ze naar buiten en hebben natuurlijk ook een foto gemaakt.

Nadat we uitgekeken waren in die straat zijn we naar een bekende thee winkel gegaan ‘Alfred Tea Room’. Daar hebben we wat gedronken en hebben toen een Uber besteld om naar “The Walk of Fame’’ te gaan. Aangekomen in de straat van de Walk of Fame hebben we een stukje gelopen en zijn hebben we nog wat souvenirs gekocht om me te nemen naar Nederland. Ik had de straat iets anders ingeschat, het viel me iets tegen. Maar ik kan zeggen dat ik er geweest ben.

Na een eind lopen hebben we weer een Uber besteld en zijn we naar Rodeo Dr. gegaan. In die straat keken we onze ogen uit omdat er steeds erg mooie auto’s langs reden. We zagen auto’s van Lamborghini, Porsche, Range Rovers, Maserati, Audi en ga zo maar door. Bij de Cheesecake Factory hebben we avond gegeten. Ik had een sandwich besteld en Tessa ook. We dachten dat het eerst niet zou vullen maar het vulde dus wel erg. Natuurlijk hebben we ook als toetje een cheesecake genomen. Omdat Tessa en ik al eigenlijk erg vol zaten hebben we samen een cheesecake Oreo gedeeld, het was erg lekker.

Na het eten zijn we weer door de Rodeo Dr. gelopen om naar Beverly Hills te gaan. Daar hebben we een stukje gelopen en hebben daar nog wat foto’s gemaakt en toen zijn we weer met een Uber naar huis gegaan.

Aangekomen thuis heb ik niet meer zoveel gedaan, gewoon even lekker niksen. En toen was de woensdag ook al weer om van de laatste week hier in Los Angeles.

Xx Jessica

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!